Pod koniec marca i na początku kwietnia uczniowie klas 2Tgr i 3Tg na lekcjach języka angielskiego zawodowego realizowali wyjątkowy projekt. Ich zadaniem było stworzenie własnej marki — od koncepcji i logotypu, przez chwytliwy slogan, aż po projekt aplikacji mobilnej.
W ramach tego zadania klasa 2Tgr pracowała nad brandingiem kawiarni, natomiast uczniowie klasy 3Tg skupili się na stworzeniu marki sklepu ze słodyczami. Obie grupy wykazały się dużą kreatywnością, znajomością języka angielskiego oraz umiejętością współpracy.
Czym właściwie jest branding? To proces budowania tożsamości marki – wszystkiego, co sprawia, że firma staje się rozpoznawalna, zapada w pamięć i wyróżnia się na tle konkurencji.
Gotowe logotypy i slogany uczniowie przenieśli do wirtualnego świata – dzięki uprzejmości Pana Dominika Mazańskiego, który podczas swoich zajęć zawodowych umożliwił im kontynuowanie projektu.
